В интернет-магазине при покупке начиная с 100€ рассрочка с 0% интресса! >>

Условия покупки в интернет-магазине

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad Bauhofi e-poe müügitingimused (edaspidi tingimused) kehtivad Bauhofi e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.bauhof.ee/ . Kauba müüja on Bauhof Group AS (edaspidi Bauhofi e-pood), registrikood 10636638, aadress J.Smuuli tee 41, 11415, Tallinn,  tel 6061999, e-posti aadress [email protected] Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: Tellija) ja müüja vahel Bauhofi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.

1.2. Bauhof Group AS on õigustatud Bauhofi e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides muutma ning täiendama allolevaid kasutamistingimusi ning kliendi andmete kasutamise põhimõtteid. Tingimuste ning hinnakirja muudatused ja täiendused avaldatakse veebilehel www.bauhof.ee. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.bauhof.ee. Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Tellija ja Bauhof Group AS vahel tekkinud õigussuhtele Tellija poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti. Ostu hetkel kehtivad tingimused, millega Tellija nõustub, edastatakse koos tellimuskinnitusega tellimuse hetkel esitatud e-posti aadressile.

1.3 Tellijal on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ja klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.

1.4. Ostu sooritamisel kinnitab Tellija, et on tutvunud allolevate tingimustega ning Bauhofi Kliendiandmete kasutamise põhimõtetega.

1.5. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Bauhofi e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.6. Bauhofi e-pood jätab endale õiguse korrigeerida toodete hindu. Antud juhul jätab Bauhofi e-pood endale õiguse loobuda müügist ning tagastada kliendile raha tema arvelduskontole 7 tööpäeva jooksul.

1.7. Bauhofi e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist kui tootega on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 500 EUR'i maksev murniiduk on järsku müügis 50 EUR'iga on tegemist ilmselgelt veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et klient peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

1.8. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega.

1.9. Toodete saadavust ei tagata, sest laoseis võib jooksvalt muutuda.

1.10. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega võib Bauhofi e-poe tooteinfos esineda ebatäpsusi. Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Tarbija viimast külastust olla uuenenud. 
Antud juhul Bauhofi e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust Bauhofi üldklienditeeninduse telefonil 606 1444.


2. Hinnad

2.1. Kõik Bauhofi e-poe hinnad on esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Bauhofi e-poes märgitud tootehinnale võib lisanduda täiendavaid tasusid, sealhulgas transporditasu, mis tuuakse esile ostukorvis transpordiviisi valiku hetkel.

2.3. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses vastavalt punktis 3.8 sätestatule.

2.4. Bauhofi e-poes olev sortiment ja hinnad võivad erineda teistest Bauhofi kauplustes olevast sortimendist ja hindadest. Täpne hinnakommunikatsioon on kirjeldatud igal tootekaardil vastava toote kohta eraldi.

 

3. Tellimuse vormistamine e-poes

3.1. Tellimuse saavad esitada ainult täisealised ja teovõimelised füüsilisest isikust Tellijad.

3.2. Tellimusi saab esitada kas Meistriklubi kliendina sisse logides/registreerides või anonüümse kliendina. Tellimuse ajalugu ja soovikorvi tooteid saab kasutada Meistriklubi kontoga sisse loginud klient.

3.3. Miinimumtellimus Bauhofi e-poest on 20€ + saatekulu.

3.3. Bauhofi e-poest on võimalik osta neid tooteid, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Tellija on esitanud tellimuse enne kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind v.a juhul, mis on kirjeldatud punktis 1.6. ja 1.7.

3.4. Bauhofi e-poel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud; kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

3.5. Tellimuse vormistamiseks e-kirja teel peab Tellija omama kas tootekoodi või toote täisnimetust, väljendama oma soovi tarneviisi kohta ning edastama oma andmed. E-kirja teel esitatud tellimuste eest ei saa tasuda pangakaardi või pangalingiga.

3.6. Tellimuse esitamisel on Tellija teadlik, et tellimusega kaasneb maksekohustus ja  ta kinnitab, et on tutvunud Bauhofi e-poe tellimistingimustega.

3.7. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.7.1.   Ostukorv luuakse kui olete klikanud nupule „Lisa ostukorvi“. Klikates „ostukorvil“ näeb Tellija kogu oma ostukorvi koos tasutava summaga.
3.7.2.   Ostukorvis olevate kaupade arv ei ole piiratud ning kogust võib muuta. Tehtud muudatused uuenevad automaatselt. Ostukorvis tuleb valida sobiv tarneviis ning kulleri valikul sisestada tarneaadressi postikood (sisseloginud Meistriklubi kasutajal on see eeltäidetud). Peale postikoodi lisamist arvutab süsteem automaatselt välja transpordi kulu. Tellimuse vormistamise jätkamiseks klikkige nupule „Vormista ost”.
3.7.3.   Järgmises sammus on võimalik sisse logida Meistriklubi liikmena, luua omale Meistriklubi liikme konto või osta tavakliendina, mis viib Tellija andmete lehele, kus tuleb sisestada nõutavad andmed, nõustuda käesolevate tingimustega ning klikkida nupule „Jätka ostmist”. Järgmises sammus tuleb valida makseviis ning vormistada ost klikates nupule „Vormistan tellimuse“.
3.7.4.   Enne tellimuse lõplikku kinnitamist peab Tellija veenduma, et sisestatud detailid nii valitud kauba kui ka Tellija andmete kohta on täpsed, sest selle informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub ostetud toodete kiire ja häireteta kohale toimetamine.

3.8. Toodete eest tasumine

3.8.1. Makse sooritamiseks valige tellimuse vormistamise leheküljel endale meelepärane makseviis:
3.8.1.1.   internetipanga kaudu. (Swedbank, AS SEB Pank, LHV, COOP pank, Danske Bank A/S Eesti filiaali pangalinkide kaudu).
3.8.1.2.   on võimalik taotleda Bauhofi järelmaksu valides soovitud järelmaksu pakkujate vahel sobivaim.

  • Järelmaksu taotlust saab esitada summast alates 100.- EUR+ transpordikulu
  • Esitades Bauhof Group AS-le tellimuse, kasutades makseviisina järelmaksu, annate Bauhofi e-poele ja tema järelmaksupartneritele Inbank AS, TF Bank, LHV järelmaks õiguse töödelda oma isikuandmeid ning kontrollida avalikest allikatest krediidivõimekust
  • Tellija võib järelmaksu lepingust taganeda 14-päeva jooksul alates kauba kättesaamisest
  • Järelmaksupartnerite tingimustega saab Tellija tutvuda partnerite kodulehtedel:

TF Bank - https://www.tfbank.ee/jarelmaks/
InBank AS - https://www.inbank.ee/inside/legal/terms/     

LHV järelmaks – www.lhv.ee/jarelmaks

3.8.1.3. krediitkaardiga (Visa või MasterCard)

3.8.2. Pärast kauba eest tasumist tuleb Tellijal vajutada lingile „Tagasi kaupmehe juurde“.

3.9. Tellimus vormistatakse ja tarnitakse 100%-se ettemakse puhul.

3.10. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Bauhof Group AS arvelduskontole.

3.11. Tellimuse esitamisel nii veebipoes kui ka e-kirja teel, tuleb Tellijale kinnituskiri, milles on märgitud valitud kohale toimetamise viis(id) ning hinnanguline eeldatav tarneaeg.

3.12.   Nime ja aadressi muudatustest tuleb viivitamatult teavitada Bauhofi e-poe klienditeenindust e-kirjaga [email protected] või täites tagasisidevormi.

3.9. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R kl 8.00-17.00). Kui tellimuse esitamise aeg jääb hiljemaks kui reedel kl 14.00, toimub tellimuse vormistamine järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "tulen kaubale ise järele" tarnevaliku puhul.

3.10. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Bauhofi e-pood Tellijale raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul.

3.11. Juhul, kui Tellija poolt tellitud toote kohale toimetamine pole toote kirjelduses määratud tarne tähtaja jooksul võimalik (toodet pole enam laos või muu Bauhof Group AS-ist sõltumatu asjaolu), teavitame esimesel võimalusel sellest Tellijat Tellija poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või e-kirja teel ning ühtlasi anname teada Tellija poolt tellitud toote uue kohale toimetamise tähtaja. Juhul, kui Tellija kaotab toote kohale toimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Tellijal õigus oma tellimus tühistada (vt täpsemalt punktidest 6.1. ja 6.3.) ning Tellija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse.


4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1 Kaupu saadetakse vaid Eesti Vabariigi piires. Välisriikidesse ei ole võimalik Bauhofi e-poest kaupu tellida.

4.2. Peale Lepingu jõustumist toimetatakse tooted Tellijale kohale Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud tarneviisil. Erinevate tarneviisidega on võimalik tutvuda ka siin.

4.2.1. Tulen kaubale ise järele.

Juhul kui ei soovi kasutada Bauhofi e-poe transporditeenust, on võimalik tellitud kaup kätte saada Bauhofi kauplusest tulles kaubale ise järele! Selleks tuleb valida transpordiviiside seast "Tulen ise järele" ning lisaks teha valik sobivaima kaupluse osas. Peale arve tasumist ja kauba komplekteerimist teavitame kauba soovitud kauplusesse jõudmisest e-kirja teel. Palume tähele panna, et ka valiku "Tulen ise kaubale järele" korral tuleb oodata kauba saabumise teavitust. Üldjuhul komplekteeritakse e-poe tellimus kesklaos ja vastavat toodet ei pruugi kohalikus kaupluses olemas olla. Kauba hinnanguline kauplusesse jõudmise aeg on märgitud tootekaardil.

Kauba kättesaamiseks palume pöörduda kaupluse infoletti, kui arvel ei ole märgitud teisiti.

4.2.2.Itella SmartPOST transport pakiposti automaatidesse.

Bauhof võimaldab oma klientidel tellida kaupa endale sobivasse Itella SmartPOST postipakiautomaati.
Maksimaalne paki kaal on 25 kg. ning suurus 60cm x 36cm x 60cm.
Täpsemad tingimused leiab aadressilt: http://uus.smartpost.ee/

4.2.3. DPD kullerteenus

Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud tootekaardil. Siiski tuleb arvestada, et täpne tarnaeg sõltub kauba kogusest ja sihtkohast. Kauba kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kella 8.00–20.00. Kuller helistab või saadab lühisõnumi ning lepib ostjaga täpselt kokku kauba kohaletoimetamise aja ja koha. Kaupade transpordi hind arvutatakse ostukorvipõhiselt. Hind kujuneb toodete kaalu või mahukaalu alusel. Ostukorvi transpordi hinda kuvatakse ostukorvi eest tasumisel. Kullersaadetise pakid toimetatakse kliendile välisukseni või aiaväravani.

4.2.4. Bauhofi eritransport suuremahuliste kaupade jaoks

Suuremõõtmeliste  ja raskete kaupade puhul (ehitusmaterjalid, aiatehnika) pakume mugavat kojuveoteenust. Sisestades ostukorvis postikoodi, leiame täpse maksumuse koduukseni. Tasuda saab korraga nii veoteenuse kui kauba eest. Kauba täpne tarneaeg lepitakse kokku personaalselt. Saadetised toimetatakse kokkulepitud mahalaadimiskohta ning klient peab tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse sihtaadressil. Tootekaardile on märgitud eritranspordi korral kauba hinnanguline tarneaeg. Üldjuhul toimetame kauba tellijale 7 tööpäeva jooksul. NB! Eritranspordiga saabunud kauba mahalaadimiseks on vajalik tugev pinnas (nt asfalt). Tugeva pinnase puudumisel (muru, killustik) on tarvis juurde tasuda kraana tellimisega kaasnev kulu.

4.3. Tellimuses sisalduvad tooted koos eestikeelse tooteinfoga ja muude toodete juurde kuuluvate dokumentidega toimetab kullerfirma üldjuhul kohale tootekaardil määratud tähtaja jooksul.

4.4. Kui kaupade kohaletoimetamine etteantud ajaks ei ole võimalik, on Bauhofi e-poel õigus tarneaega pikendada sellest Tellijale teada andes. Kui Tellija kaotab pikenenud tarneaja tõttu tellitud kaupade vastu huvi, on Tellijal õigus esitatud tellimusest taganeda teavitades sellest e-kirja teel [email protected]. Tellija poolt tasutud ettemaks tagastatakse kuni 14 päeva jooksul.

4.5. Laosolevate kaupade tarne Eesti piires on alates 3 tööpäevast. Eriveo korral keskmiselt kuni 7 tööpäeva. Tarneaeg, millest alates toode jõuab tarneaadressile, on märgitud tootekaardile. Tarne maksumus kehtib ühe tarne kohta. Juhime tähelepanu, et tarneaeg on indikatiivne süsteemi poolt pakutav tarneaeg. Kuller võtab alati eelnevalt ühendust, teavitades täpse tarneaja. Juhul kui tarneaeg langeb nädalavahetusele või  riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.

4.6. Ühele tellimusele saab korraga lisada erineva tarneajaga tooted ning nende eest korraga mugavalt maksta. Seega mitut erineva tarneajaga toodet sisaldavale tellimusele võib tulla mitu erinevat saadetist.

4.7. Kauba saab kauplusest kätte arvenumbri ja isikut tõendava dokumendi alusel. Juhul, kui saate kauba kätte Bauhofi kauplusest ja tellimusel ilmnevad vead, siis palume see koheselt fikseerida koos Bauhofi klienditeenindajaga.

4.8. Bauhofi e-pood ei vastuta Tellijale tekkinud kahju eest, kui Bauhofi e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusesse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.9. Palun jälgige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohale toimetamisel. Bauhof Group AS ja kullerfirma ei vastuta toodete kohale toimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

4.10. Kui tellitud tooted on kullerfirmale üle antud, võtab kullerfirma eelnevalt ühendust, et täpsustada toodete kohale toomise aeg. Kullerfirma toimetab tooted tellimuse vormistamisel märgitud aadressile või pakiautomaati. Sihtkoha hilisem muutmine ei ole võimalik. Kuller toimetab kauba sihtkohas välisukseni. Kauba kannet tuppa või korteriukseni teenus ei hõlma.

4.11. Bauhofi e-pood ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Bauhofi e-pood ei saanud mõjutada.

4.12. Tooted antakse kulleri poolt üle koos saatelehega.

4.12.1. Enne saatelehe allkirjastamist kohustub Tellija kontrollima, et kaubad vastaksid tellimusele ning ei oleks olulisi vigastusi pakendil ja toodetel. Vastasel korral on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ja märkida saatelehele tagastuse põhjus ning tagastada kaubad kullerile. Palume vigastatud pakendiga tootest ja tellimuse mittevastavusest teatada aadressile [email protected] või klienditeeninduse kontakttelefonile 6061999 esimesel võimalusel. Kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

4.12.2. Kui Tellija ei kontrolli toodete vastavust tellimusele toodete vastuvõtmisel või 14 päeva jooksul tellimuse kättesaamisest, siis Bauhofi e-pood ei võta hilisemaid sellekohaseid pretensioone vastu. Toodete hinnavahe kompenseeritakse vajadusel vastavalt ostu sooritamisel kehtinud hindadele.

4.12.3. Kauba kättesaamisel kohustub Tellija avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja toodet kahjustamata. Juhul, kui Tellija on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on Bauhofi e-poel õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.


5. Tellimuse muutmine

5.1. Kui Tellija on tellimuse eest tasunud ja soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes lepingust 14 päeva jooksul ja tehes uue tellimuse.


6. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine

6.1. Tellijal on õigus peale toodete eest tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist, oma tellimus tühistada, saates Bauhofi e-poe elektronposti aadressile [email protected] vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades e-poe kontakttelefonil 606 1999.
6.2. Toote mittesobivuse korral tuleb see tagastada vabalt valitud Bauhofi kauplusesse. Kõikidele Bauhofi e-poest ostetud toodetele kehtib tagastusõigus 14 päeva. Tellijal on VÕS § 56 lg 1 alusel õigus tagastada või välja vahetada kaup muu toote vastu põhjust avaldamata 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest. Selleks peab Tellija esitama Bauhofi e-poele tagastusavalduse   (kauplusesse tagastades saate täita avalduse kaupluses). Juhul kui Tellija ei kasuta ostuks taganemiseks tagastusavalduse vormi, siis piisab ka vabas vormis tagastusavaldusest, kus on kirjas ostja nimi, tellimuse number, ostukuupäev, arvelduskonto number ning saata see e-posti aadressil [email protected] ning tagastama seejärel Bauhof e-poele tellitud kauba. Vastavalt VÕS § 56 lg 25 tõendab lepingust taganemist tarbija.

6.3. Tellimuse tühistamisel punktis 6.1 sätestatud juhul või tellimusest taganemise korral punktis 6.2 sätestatud juhul tagastatakse raha kauba eest, muu hulgas Tellija kantud asja kättetoimetamise kulud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest. Kui Tellija on sõnaselgelt valinud Bauhof Group AS pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Bauhof Group AS tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

6.4. Tagastatav kaup (s.h tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Taganemisõiguse kasutamiseks ja tagastamise korral hüvitise maksmise vältimiseks tuleb tootepakend avada ettevaatlikult seda kahjustamata (vt punk 4.12.2). Tellijal on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt kaupluses ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid – kaablid jne). Kui toode on ostetud kampaania korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb Tellijal tagastada kogu komplekt (ehk siis kõik tooted).

6.5. Tellijal tuleb kanda lepingu esemena üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti.

6.6. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Bauhof Group AS; ning toote mittesihipärase kasutamise tulemusena, on Bauhof Group AS-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Tellija poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. Tasaarvestamiseks saadab Bauhof Group AS tasaarvestamise avalduse Tellija poolt tellimuse vormistamisel teatatud e-posti aadressile. Juhul, kui Tellija ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on selleks õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks Tellija ja Bauhof Group AS vahel, v.a juhul, kui ühe poole seisukoht osutub ilmselt põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.7 VÕS § 53 lg 4 punkt 4 sätestab, et 14 päevast taganemisõigust ei kohaldata sellise asja üleandmisel, mis rikneb või vananeb kiiresti ja mis on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Seetõttu tagastusõigus ei laiene Bauhofi-epoest ostetud lõikelilledele ja- taimedele nt. juhul kui Tellija tellib Bauhofi e-poest jõulupuu siis seda ei saa tagastada. Tagastusõigus ei laiene ka kliendi soovile mõõdetud ja lõigatud toodetele, nt juhul kui Tellija tellib Bauhofi e-poest enda vajaduste järgi mõõtu lõigatud põrandakatte, siis seda ei saa tagastada.


7. Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine

7.1. Bauhof Group AS vastutab toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastavalt võlaõigusseadusele, pretensioonide esitamise aeg on eraisikul 2 aastat ja juriidilistel isikutel 6 kuud arvates toodete üleandmise hetkest. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja ostjale üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega.

7.2. Tellija peab teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale mõistliku aja jooksul pärast seda, kui ta asja lepingutingimustele mittevastavusest teada sai või pidi teada saama. Tarbijalemüügi puhul peab tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada.

7.3. Bauhof Group AS ei vastuta:
7.3.1. Tellija süül toote halvenemise/kahjustumise eest.
7.3.2. Puuduste eest, mis on tekkinud toote mittekorrapärase kasutamise tagajärjel.
7.3.3. Toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral.

7.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tellijal õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Bauhof Group AS kulul.

7.5. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale asja parandamisega või asja asendamisega seotud kulud, eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud alati Bauhof Group AS. Järgneva 1,5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Bauhof Group AS üksnes juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

7.7. Lisaks pretensioonide esitamise õigusele on Tellijal ka muud seadusest tulenevad õigused õiguskaitsevahendite kasutamiseks.

7.8. Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. Pretensioone saab esitada e-maili aadressil [email protected].

7.9. Toote defekti tuvastamisel palume saata defektse toote pakendist ning tootest pildid [email protected]. Pakendil oleva informatsiooni põhjal saab Bauhofi e-pood pretensiooni vastu võtta.


8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Bauhofi e-pood vastutab Tellija ees ja Tellija vastutab Bauhof Group AS ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. Bauhofi e-pood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Bauhof Group AS ei saanud mõjutada ning mille saabumist Bauhof Group AS ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.3. Bauhofi e-pood ei kompenseeri Tellijale tarneaegade muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi, kui Tellija on saanud tarneaja pikenemise teavituse ja sellega nõustunud, mis tähendab, et Tellija pole avaldanud soovi tellimusest loobuda tarneaja pikenemise tõttu.

 

9. Andmete kaitse ja töötlemise  põhimõtted

9.1. Bauhof.ee tagab Tellija andmete sh isikuandmete kaitsmise ja kasutamise Kliendiandmete kasutamise põhimõtetes ettenähtud korras. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja Kliendiandmete kasutamise põhimõtetes sätestatust on Bauhof.ee-l ostja nõusolekuta õigus töödelda andmeid (sh isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poe kasutamiseks, müügilepingu täitmiseks või müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus:

   - saata ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides;
   - säilitada ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

9.2. Kui Tellija on  andnud tellimuse teostamisel või muul viisil (Nt. Minu Bauhofi kontol) oma nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Bauhof.ee neid andmeid Kliendiandmete kasutamise põhimõtetes fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel.

9.3. Tellijal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Bauhof.ee- le vastavasisulise e-maili vt lähemalt Kliendiandmete kasutamise põhimõtted.

 
10. Muud tingimused

10.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.2. Tellija ja Bauhof Group AS vahel seoses Bauhofi e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Tarbijal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse (aadressil Rahukohtu 2, 10130 Tallinn või e-posti aadressil [email protected]) või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
Täpsem info vaidluste kohtuvälise lahendamise kohta www.ttja.ee ja www.komisjon.ee.

10.3. Lisaks eeltoodule on Tellijal õigus Bauhofi e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

 

KAMPAANIAD

Kampaania Iga kolmas, neljas või viies ühik (m², m, tk, rull, liiter)  toode ostukorvis tasuta reeglid

1. Kampaania korraldaja on Bauhof Group AS (edaspidi: korraldaja), reg.nr. 10636638, J. Smuuli tee 41, 11415 Tallinn, [email protected].

2. Kampaania kestab: perioodiline kampaania.

3. Kampaania toimub korraldaja e-poes.

4. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.

5. Kampaania teostatakse müügiedendamise eesmärgil.

6. Kampaanias saavad osaleda kõik Bauhofi e-poes registreerunud ning ostu sooritamise hetkel sisse logitud kliendid.

7. Kampaania raames on võimalik saada ostukorvis olevatest toodetetest kindel hulk odavaimad tooteid tasuta (100% allahindlusega). Tasuta saadavate toodete hulk sõltub ostukorvis olevate toodete hulgast ning määratletakse järgnevalt: näiteks kui kehtib kampaania 4=5 ehk iga 5. soodsaim tooteühik/toode tasuta, siis on ostukorvis olevate toodete hulk jagatud 5-ga ning ümardatult alla täisarvuni. Näiteks:

Iga 5. soodsaim ruutmeeter tasuta! (4=5)

- ostukorvis on 1-4 m², siis soodustus ei rakendu;
- ostukorvis on 5-9 m², siis soodustus rakendub odavaimale 1 m²-le; 
- ostukorvis on 10-14 m², siis soodustus rakendub odavaimale 2 m²-le jne.

Iga 5. soodsaim toode tasuta! (4=5)

- ostukorvis on 1-4 tk, siis soodustus ei rakendu;
- ostukorvis on 5-9 tk, siis soodustus rakendub odavaimale 1 tk-le; 
- ostukorvis on 10-14 tk, siis soodustus rakendub odavaimale 2 tk-le jne.

8. Ostukorvis olevate toodete hulka määratletakse ostutšekil koguse järgi. Kui sama toodet on ostukorvis koguse järgi enam kui üks, siis arvestatakse neid eraldi toodetena.

9. Kampaanias ei saa osaleda järgmised tehingud: ettemaks (sh ettemakstud eritellimused), krediidimüük, kinkekaardi müük.

10. Kampaania rakendub alati märgistatud toodetele!

11. Vääramatu jõu (force majore) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele meedia vahendusel.

12. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

13. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldaja asukohta: Bauhof Group AS, J. Smuuli tee 41, 11415 Tallinn.

14. Pretensioonidele vastab korraldaja hiljemalt 10 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kirjalikust laekumisest.

15. Kampaania toodete tagastamine:

Tarbija saab toote tasuta eeldusel, et ostetakse kindel hulk tooteid. Seega kui tagastada toode, mille eeldusel tasuta toode saadi, tuleks tagastada ka tasuta saadud toode või maksta selle eest täishinda, mis kehtib juhul, kui ei osteta esimest toodet. Vastasel juhul oleks tarbijal võimalik kampaaniat ära kasutades tasuta rikastuda, mis ei ole aga lepingu eesmärgiks. Tarbijal tekiks alusetu rikastumine tagastades makstud toode, kuid mitte tasuta toode (VÕS § 1028 lg 1).

 

Kogu tavahinnaga kaup -30% kampaania

1. Kampaania korraldaja on Bauhof Group AS (edaspidi: korraldaja), reg.nr. 10636638, J. Smuuli tee 41, 11415 Tallinn, [email protected].

2. Kampaania kestab: perioodiline kampaania.

3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud.

4. Kampaania teostatakse müügiedendamise eesmärgil.

5. Allahindlus arvutatakse kaupluse tavahinnast, mitte e-poe tavahinnast.

6. Allahindlus ei laiene juba allahinnatud toodetele.

7. Allahindlus rakendub kauplustes Meistriklubi kaardi esitamisel. Kampaania perioodil on Meistriklubi lojaalsusprogrammiga liitumine tasuta.

8. Allahindlust ei saa kasutada toidukaupade, jookide (sh. alkoholi) ja kinkekaartide ostmisel, eritellimuste, ettemaksuga sooritatud tehingute, järelmaksu ning äriteeninduses koostatud müügitellimuste korral.

9. Suuremate allahindluste (-25% või -30%) korral, ei kehti e-poes sooduskoodid ja x=y kampaaniad.

10. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele meedia vahendusel.

11. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadusandlusele.

12. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldaja asukohta: Bauhof Group AS, J. Smuuli tee 41, 11415 Tallinn.

13. Pretensioonidele vastab korraldaja hiljemalt 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kirjalikust laekumisest.