Kuni -45€ LISAKS koodiga!
01
P
01
T
59
MIN
51
S

E-poe kasutamistingimused alates 01.12.2023

1. Üldsätted

1.1. Käesolevad Bauhofi e-poe kasutamistingimused (edaspidi tingimused) kehtivad Bauhofi e-poest ostmisel internetiaadressilt https://www.bauhof.ee/. Kauba müüja on Bauhof Group AS (edaspidi e-pood), registrikood 10636638, aadress J. Smuuli tee 41, 11415, Tallinn, e-posti aadress klienditugi@bauhof.ee.

1.1.1. E-poe keskkonna kasutamisel ja ostude sooritamisel kinnitab ostukeskkonna kasutaja (edaspidi klient) oma nõustumist e-poe kasutamistingimustes sätestatuga ja muu kliendile kättesaadavaks tehtud teabega.

1.2. Bauhof Group AS on õigustatud e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides muutma ning täiendama käesolevaid kasutamistingimusi. Tingimuste muudatused ja täiendused avaldatakse veebilehel www.bauhof.ee.

1.2.1. Kui klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja e-poe vahel tekkinud õigussuhtele kliendi poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti. Ostu hetkel kehtivad tingimused, millega klient nõustub, edastatakse koos tellimuskinnitusega tellimuse hetkel esitatud e-posti aadressile.

1.3. Teenuse kasutamisel on klient kohustatud sooritama kaupade tellimused ja maksed vastavalt e-poe kasutamistingimustele ja -juhistele.

1.4. E-poes kuvatud toodete hinnad võivad muutuda ette teatamata. Bauhof Group AS-i jätab endale õiguse loobuda kaupade müügist ning tagastada kauba maksumuse kliendi arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamise hetkest.

1.5. Bauhofi e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist kui müügikeskkonnas on toote hinda ekslikult kuvatud tehnilise vea tõttu valesti (näiteks 500 EUR’i maksev muruniiduk on ekslikult müügis 50 EUR’iga).

1.6. E-poes kuvatavate kaupade tootepildid on illustratiivse tähendusega.

1.7. E-poe toodete saadavus võib muutuda ette teatamata.

1.8. Seoses tootjate toodete andmekaartide võimaliku puudulikkusega võib e-poes kuvatavate toodete tooteinfo olla üldise iseloomuga ja selles võib esineda ebatäpsusi. Antud juhtudel lähtub Bauhof Group AS tootjavastutuse põhimõttest ja ei võta vastutust toote andmete õigsuse eest.

2. Hinnad

2.1. Kõik e-poes esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu Eesti Vabariigis kehtivas määras.

2.2. E-poes müüdavate toodete hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kliendi poolt valitud kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse kliendile tellimuse vormistamisel.

2.3. Klient tasub e-poe tellimuse eest ettemaksuna vastavalt punktis 3.8 sätestatule.

2.4. E-poes müüdavate toodete sortiment ja hinnad võivad erineda Bauhof Group AS jaekauplustes olevast sortimendist ja hindadest. E-poes kuvatavad toodete hinnad kehtivad ainult e-poes.

3. Tellimuse vormistamine e-poes

3.1. E-poes saab tellimuse esitada ja vormistada täisealine ja teovõimeline füüsiline isik. Nõuetele mittevastava isiku vormistatud tellimuse tagajärgede eest vastutab isik, kelle pangakontot või krediitkaarti kasutades on makse sooritatud.

3.1.1. E-poe teenust ei osutata juriidilisele isikutele ega kaupade edasimüüjatele või vahendajatele.

3.2. Tellimusi saab esitada kas registreeritud või registreerimata kasutajana. Tellimuse ajalugu ja soovikorvi tooteid saab kasutada registreeritud kasutaja.

3.3. Minimaalne e-poe tellimuse summa on 10 eurot, millele lisandub kättetoimetamise tasu. Väiksemate tellimuste puhul rakendub lisaks ka komplekteerimistasu 2 eurot.

3.4. Bauhofi e-poest on võimalik osta tooteid, millel on kuvatud link „Lisa ostukorvi“.

3.5. E-poel on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata juhul kui kaup on laost otsa saanud.

3.6. Tellimuse vormistamiseks e-kirja teel peab klient e-poele edastama soovitud kauba tootekoodi ja nimetuse; tarneviisi; saaja isiku ees- ja perekonnanime, isikukoodi ja telefoninumbri; kullerteenuse valikul sihtkoha aadressi. E-kirja teel esitatud tellimuste eest tasub klient Bauhof Group AS-le arve alusel pangaülekandega arvel näidatud arveldusarvele.

3.7. E-poe ostukorv ja tellimuse vormistamine

3.7.1. Ostukorv luuakse kui klient lisab toote ostukorvi (valik „Lisa ostukorvi“). Klikates valikul „Ostukorv“ avaneb kliendile ostukorvi sisu koos tasumisele kuulava summaga.

3.7.2. Ostukorvis olevate toodete arv ei ole piiratud ning ostukorvi sisu on võimalik korrigeerida kuni tellimuse kinnitamiseni ja enne kauba eest tasumist.

3.7.3. Tellimuse vormistamiseks peavad olema täidetud kõik e-poe müügikeskkonna kohustuslikud andmeväljad ja valitud tellimuse kohaletoimetamise viis ja koht.

3.7.4. Klient kohustub enne tellimuse lõplikku kinnitamist ja makse sooritamist kontrollima oma tellimuse sisu, kogused ja vastavuse. Kinnitatud tellimuse sisu ei ole hiljem võimalik muuta.

3.7.4.1. Kui klient on tellimusele märkinud ebaõiged kontaktandmed, ei vastuta e-pood sellest tekkiva kahju ega mis tahes muude tagajärgede eest.

3.7.5. Kui tellimus jõuab e-poeni, saadetakse kliendi e-posti aadressile automaatne tellimuse kätte saamist kinnitav e-kiri.

3.7.6. Kui tellimus on komplekteeritud, saadetakse klienti e-posti aadressile automaatne teade tellimuse kohaletoimetamise ajast.

3.7.7. Tellimuses esinevate võimalike ebatäpsuste või vigade korral tuleb kliendil viivitamata ühendust võtta e-poe klienditeenindusega, kas e-posti klienditugi@bauhof.ee või telefoni teel numbril +372 606 1999.

3.8. Tellimuse eest tasumine

3.8.1. E-poest tellitud kauba eest saab tasuda ettemaksuna täies ulatuses sobiva pangalingi vahendusel või krediitkaardiga. E-poe pangalinkide vahendajaks on Maksekeskus AS (reg nr 12268475) www./maksekeskus.ee/.

3.8.1.1. Soovi korral saab klient tasuda toodete eest osade kaupa järelmaksuga. Täpsemad tingimused: Inbank www.inbank.ee/jarelmaks

3.9. Müügileping e-poe ja kliendi vahel loetakse sõlmituks hetkest, mil klient esitas tellimuse, kinnitades nõustumist lepingule kohalduvate tingimustega ning tasumisele kuuluva summa tasumisega valitud makseviisil.

3.10. E-poel on õigus vajadusel tellimus tühistada. Tellimuse tühistamise korral tagastab e-pood tellimuse kogumaksumuse või mittekomplekteeritud kauba maksumuse kliendi arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamise hetkest.

3.11. Juhul, kui kliendi poolt tellitud toote kohaletoimetamine pole toote kirjelduses määratud tähtaja jooksul võimalik (toodet pole enam laos või muu sõltumatu asjaolu), teavitab e-pood klienti viivitamata tellimusvormil olevaid kontaktandmeid kasutades.

3.12. E-poe sooduskupongi kasutamise tingimused

3.12.1. E-poe sooduskupong saab kasutada sooduskupongil märgitud kehtivusajal.

3.12.2. Ühe tellimuse kohta kehtib vaid üks sooduskupong.

3.12.3. E- poe sooduskupongi soodustus ei laiene transpordile.

4. Tellimuste väljastamine, kohaletoimetamine ja üleandmine

4.1. E-poe vahendusel tellitud kaupu toimetatakse kohale vaid Eesti Vabariigi piires.

4.1.1. Tellimuse väljastamine kaupluses või Bauhofi pakiautomaadist – kättetoimetamise viis “Poest kätte”:

4.1.1.1. Tellimusi väljastatakse kliendi poolt valitud Bauhofi kauplusest tellimuse kinnituse esitamisel kaupluse lahtioleku ajal vahemikusinfo kpl kohta siin; tellimuse väljastajal on õigus küsida kliendilt isikut tõendavat dokumenti;

4.1.1.2. Tellimuse sisestamisel Bauhofi pakiautomaati, saadetakse kliendile teavitus koos kapi ukse avamise koodiga SMS teel. E-pood sisestab tellimused Bauhofi pakiautomaati juhul, kui leidub vabu kappe ja tellimuses olevad tooted vastavad pakiautomaadi kapi mõõtmetele (suurima kapi mõõtmed on 60 cm × 40 cm × 62 cm).

4.1.1.3. Valikul “Poest kätte” korral väljastatakse kaup pärast kauba saabumise teadet.

4.2.2. Transport pakiautomaatidesse

4.2.2.1. Itella SmartPOST - maksimaalne paki kaal 25 kg suurusega 60cm x 36cm x 60cm. Täpsemad tingimused www.smartpost.ee;

4.2.2.2. DPD pakiauromaadid - maksimaalne paki kaal 20 kg suurusega 37cm x 40cm x 60cm. Täpsemad tingimused www.dpd.com/ee/et/

4.2.3. DPD kullerteenus Kauba kohaletoimetamise orienteeruv aeg on märgitud tootekaardil. Täpne tarnaeg sõltub kauba kogusest ja sihtkohast. Kaup toimetatakse kliendini esmaspäevast reedeni kella 8.00–17.00, Tallinna piirkonnas kella 8.00-20.00. Tellimuse kohaletoimetamise täpse kellaaja teatab kuller kliendile telefoni teel. E-poe poolt pakutav kullerteenus sisaldab tellimuse toimetamist kliendi välisukseni või aiaväravani.

4.2.4. Bauhofi eritransport suuremahulistele tellimustele (E-R 8:00-17:00)

4.2.4.1. Suuremahuliste ja/või raskete kaupade (ehitusmaterjalid, aiatehnika) korral on võimalik tellida kauba kohaletoimetamist eritranspordiga, mille maksimaalne tegelik kaal pakkeühiku kohta on kas

  • 1500 kg - eeldab vastuvõtjalt tõstuki olemasolu või käsitsi mahalaadimist;
  • 1000 kg - eeldab tagaluugiga veokilt peale ja mahalaadimist.

4.2.4.2. Kauba täpne tarneaeg lepitakse kliendiga kokku personaalselt erivedu teostava kulleri poolt.

4.2.4.3. Saadetiste kohaletoimetamisel kokkulepitud mahalaadimiskohta on klient kohustatud tagama saadetise mahalaadimise võimalikkuse sihtkohas.

4.2.4.4. Kaup toimetatakse kliendile välisukseni või aiaväravani.

4.2.4.5. Eritranspordiga saabunud kauba saab kuller maha laadida vaid juhul, kui tegemist on standardmõõdus kaubaga, mis mahub kauba transpordialusele ja sihtkohas on kauba mahalaadimiseks olemas tugev pinnas (nt asfalt).

4.2.4.6. Erimõõdulise kauba (kipsplaadid, terrassilauad jms) või tugeva pinnase puudumisel (muru, killustik) ei ole kulleril võimalik kaupa maha laadida.

4.2.4.7. Käsitsi mahalaadimise korraldamise kohustus lasub kliendil. Alternatiivseks võimaluseks on kokku leppida eriveo teenust pakkuva kullerfirmaga kraanaga auto rent.

4.3. Kui kaupade kohaletoimetamine etteantud ajaks ei ole võimalik, on e-poel õigus tarneaega pikendada teavitades sellest klienti.

4.3.1. Kui klient kaotab pikenenud tarneaja tõttu tellitud kaupade vastu huvi, on kliendil õigus esitatud tellimusest taganeda teavitades sellest e-poodi kirjalikult klienditugi@bauhof.ee.

4.3.2. Bauhof Group AS tagastab kliendile tellimusest taganemisest tingitud tasutud kauba maksumus viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul tellimuse tühistamisest. Kui tellimus tühistatakse tellitud kaupade puudumisel, tagastatakse tellimuse maksumus kliendile hiljemalt 2 tööpäeva jooksul.

4.4. Tarneaeg, millest alates toode jõuab tarneaadressile, on märgitud tootekaardile. Tarne maksumus kehtib ühe tarne kohta.

4.4.1. Täpsest tarneajast teavitab kullerteenuse osutaja, võttes selleks eelnevalt kliendiga ühendust. Juhul kui tarneaeg langeb nädalavahetusele või riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.

4.5. Ühele tellimusele saab korraga lisada erineva tarneajaga tooted ning nende eest korraga tasuda. Mitme erineva tarneajaga toodet sisaldavale tellimusele võib tulla mitu erinevat saadetist.

4.6. E-pood ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui e-poest mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusesse koopia arvest või tellimuse numbrist ja selle alusel on kaup kätte saadud.

4.7. E-pood ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida e-pood ei saanud mõjutada.

4.8. Tellimus antakse kliendile kulleri poolt üle saatelehega.

4.8.1. Enne saatelehe allkirjastamist kohustub klient kontrollima saadetise sisu vastavust tellimusele ning veenduma kauba lepingutingimustele vastavuses (sealhulgas vigastused pakendil ja/või toodetel). Kliendil on õigus kauba lepingutingimustele mittevastavusel keelduda kauba vastuvõtmisest, märkides kauba saatedokumendile tagastuse põhjuse ning tagastada kauba kullerile. Vigastatud pakendiga tootest ja/või tellimuse mittevastavusest peab klient viivitamata saatma kirjaliku teate klienditugi@bauhof.ee, kirjeldades avastatud puudust ja lisades sellekohase foto. Kullerteenuse osutaja poolt vigastatud pakendiga toode asendatakse.

4.8.2. Kui klient ei kontrolli toodete vastavust tellimusele toodete vastuvõtmisel või 14 päeva jooksul tellimuse kättesaamisest, siis hilisemaid sellekohaseid pretensioone ei rahuldata. Tootega seotud pretensioonide esitamise õigus on 2 aastat. Pretensioon tuleb esitada 2 kuu jooksul selle avastamisest.

4.8.3. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi hoolikalt, pakendit ja toodet kahjustamata. Originaalpakendita või rikutud pakendiga toote tagastamisel on Bauhof Group AS-l õigus nõuda kliendilt tasu kauba väärtuse vähenemise eest. Juhul kui tootepakendit ei saa rikkumata/lõhkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.

5. Tasutud tellimuse muutmine

5.1. Tasutud tellimust saab muuta 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest, taganedes müügilepingust vastavalt punktile 6.1. ja vormistades vajadusel uue tellimuse.

6. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine

6.1. Kliendil on õigus peale tellimuse eest tasumist, kuid enne tellimuse kohaletoimetamist, tellimus tühistada, saates e-posti aadressile klienditugi@bauhof.ee vastavasisulise avalduse koos ostu kinnitava dokumendiga. Tellimuse tühistamise korral tagastab Bauhof Group AS kliendile tellimuse kogumaksumuse kliendi arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

6.2. Toote mittesobivuse korral tuleb toode tagastada lähimasse Bauhofi kauplusesse. Kõikidele Bauhofi e-poest ostetud toodetele kehtib 14 päevane tagastusõigus. Toote tagastamiseks tuleb kliendil esitada ettenähtud vormis kirjalik lepingust taganemise avaldus.

6.3. Kui klient on sõnaselgelt valinud Bauhof Group AS pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kohaletoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Bauhof Group AS kliendile tagastama kohaletoimetamise kulu, mis ületab tavapärase kohaletoimetamise viisiga seotud kulu.

6.4. Tagastatav kaup (sh tarvikud) ei tohi olla kasutatud või kahjustatud ning peab olema originaalpakendis. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt kaupluses. klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid, sh kaableid jms). Kui toode on ostetud kampaaniapakkumise korras, kus kaubale on lisatud veel mõni toode, tuleb kliendil tagastada kaup komplektselt.

6.5. Kliendil tuleb kanda lepingu esemega üleantud kauba tagastamisega seotud otsesed kulud, kui pooled ei ole kokku leppinud teisiti. Defektse kauba puhul kannab kauba tagastamisega seotud otsesed kulud Bauhof Group AS.

6.6. Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Bauhof Group AS-st või toote mittesihipärasest kasutamisest, on Bauhof Group AS-l õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine kliendi poolt toote eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga. Summa tasaarvestamiseks edastab Bauhof Group AS tasaarvestamise avalduse kliendi tellimusel olevale e-posti aadressile. Juhul, kui klient ei ole nõus tasaarvestamise teates näidatud väärtuse vähenemisega, on kliendil õigus kaasata toote väärtuse vähenemise kindlakstegemiseks sõltumatu ekspert. Ekspertiisiga seotud kulud jagatakse pooleks kliendi ja Bauhof Group AS vahel, v.a juhul, kui vaidleva poole seisukoht osutub põhjendamatuks. Sellisel juhul kannab ekspertiisiga seotud kulud pool, kelle seisukoht osutus ilmselt põhjendamatuks.

6.7. Võlaõigusseaduse kohaselt ei kohaldu 14-päevane lepingust taganemise õigus toiduainete, jookide ja/või muu igapäevaseks tarbimiseks mõeldud kaupade ostmisel, mis antakse üle kaupleja sagedaste ja korrapäraste ringsõitude käigus tarbija elu-, asu- või töökohas. Taganemisõigust ei kohaldata ka sellise asja üleandmisel, mis on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Seetõttu ei laiene tagastusõigus e-poest ostetud lõikelilledele ja- taimedele, kliendi soovi arvestades mõõdetud ja mõõtulõigatud toodetele, kaupadele, mis oma olemuse tõttu segatakse või ühendatakse pärast üleandmist muu asjaga viisil, mis ei võimalda neid enam teineteisest eraldada kui ka sanitaar- ja hügieenitoodetele (nt wc poti, prill-lauad).

7. Pretensioonide esitamine

7.1. Bauhof Group AS vastutab e-poe müügikeskkonna vahendusel tellitud ja müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli kaubal juba üleandmise hetkel ning kliendil on õigus nõuda kauplejalt kas kohustuse täitmist, kahju hüvitamist, hinna langetamist või lepingust taganemist.

7.1.1. Tarbijale müügi korral vastutab Bauhof Group AS kaubal ilmneva mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates kauba tarbijale üleandmisest eeldusel, et kauba tarbijale üleandmise päevast enne 01.01.2022 ostude korral esimesed kuus kuud ja alates 01.01.2022 üks aasta, v.a punktis 6.7. nimetatud kaup.

7.2 Bauhof Group AS ei vastuta kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis on tekkinud kliendi tegevusest või tegevusetusest, sh kauba mittesihipärasest kasutamisest või nõuetekohaste säilitustingimuste eiramisest.

7.3 Lepingutingimustele mittevastava kauba korral saab klient esitada kirjaliku pretensiooni kauba tellimislehel oleval e-posti aadressil või kaupluses kohapeal. Pretensiooni aluseks on ostu tõendav dokument (ostutšekk).

7.4 Bauhof Group AS ei vastuta kliendi tellimuses esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede, sh kauba kohaletoimetamise viivituse eest, kui viivitus oli tingitud asjaoludest, mida Bauhof Group AS-l ei olnud võimalik mõjutada.

7.5. Bauhof Group AS kannab asja parandamisel või asendamisel eelkõige veo-, posti-, töö-, reisi- ja materjalikulud. Bauhof Group AS-l on õigus otsustada, kuhu ja kuidas puudusega asi parandamiseks toimetatakse. Asja parandamise või asendamise nõue aegub tehingu tegemise ajast kolme aasta jooksul.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. E-pood vastutab kliendi ees ja klient vastutab Bauhof Group AS ees teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.

8.2. E-pood ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Bauhof Group AS ei saanud mõjutada ning mille saabumist Bauhof Group AS ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

8.3. E-pood ei kompenseeri kliendile tarneaegade muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi, kui klient on saanud tarneaja pikenemise teavituse ja sellega nõustunud, mis tähendab, et klient pole avaldanud soovi tellimusest loobuda tarneaja pikenemise tõttu.

9. Isikuandmete töötlemine

9.1. E-poe kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas Bauhofi andmekaitsetingimustega www.bauhof.ee/et/info/andmekaitsetingimused

9.2. E-poe müügikeskkonna kasutamisel kogub Bauhof Group AS andmeid kliendi poolt ostetud toodete kohta. E-poe müügikeskkonna kasutamisel annab klient Bauhof Group AS-le loa edastada tema e-posti aadressile informatsiooni seonduvalt teenuse kasutamise ja lepinguliste kohustuste täitmisega Bauhof Group AS poolt.

9.3. Klient saab hallata tema poolt antud lubasid turunduslike teadete ja reklaami saatmise õiguste kohta läbi isikliku Bauhof e-kliendikonto või Bauhofi klienditeeninduse.

9.4. E-poe teenuse kasutamisel annab klient nõusoleku Bauhof Group AS-le oma isikuandmete töötlemiseks.

9.5. Kliendil on igal ajal õigus tutvuda teda puudutavate isikuandmetega või nõuda oma isikuandmete muutmist, töötlemise lõpetamist või kustutamist (v.a. seadusega sätestatud juhtudel), milleks tuleb saata sellekohane vabas vormis avaldus klienditeenindus@bauhof.ee.

10. Muud tingimused

10.1. Bauhof Group AS-l on õigus e-poe müügikeskkonna kasutamistingimusi ühepoolselt muuta, teavitades sellest ette 14 päeva jooksul ettevõtte veebiaadressil www.bauhof.ee.

10.2. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.

10.3. Kliendi ja Bauhof Group AS vahelisi erimeelsusi lepingu täitmisest, muutmisest või lõpetamisest lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelvalve Ameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni või kasutada TTJA juures tegutseva Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskuse asjakohast ODR platvormi http://ec.europa.eu/odr.