Kõik väikesemõõtmelised tooted SmartPOSTiga pakiautomaati TASUTA!

KKK

K: Kas ostes e-poest rohkem kui 150€ eest on transport alati tasuta?

V: Ostes e-poest tooteid rohkem kui 150€ eest on transport koju või SmartPOST pakiautomaati tasuta v.a. eritranspordiga suuremahuline kaup, mis on märgitud tootekaardile.

K: Kas Bauhofi e-poest on võimalik osta järelmaksuga?

V: Jah, Bauhofis on võimalik tellimust tasuda järelmaksuga. Tutvu järelmaksu tingimustega siit.

K: Kas Bauhofi e-poe ja kaupluste hinnad erinevad?

V: Jah, Bauhofi e-poes olev sortiment ja hinnad võivad erineda Bauhofi kauplustes olevast sortimendist ja hindadest.

K: Kas e-poes tehtud tellimust on võimalik tühistada?

V: Jah on võimalik. Tellimust on võimalik tühistada peale tellimuse tasumist, kuid enne toodete kohaletoimetamist. Seda saab teha saates Bauhofi e-poe elektronposti aadressile epood@bauhof.ee vastavasisulise teate koos tellimuse numbriga ning oma arvelduskonto numbriga või helistades Bauhof Group AS kontakttelefonil 6061400.

Bauhofi e-poes kehtib ka 14-päevane tagastusõigus. Loe lähemalt siit.

K: Kas e-poes saab kasutada Meistriklubi kaarti?

V: E-poes saavad Meistriklubi kaardiga kaasnevaid soodustusi kõik kliendid. Tutvu lähemalt siit.

K: Kas peab olema registreerunud kasutaja, et e-poest osta? Kas saab siis soodustust?

V: Ostu sooritamiseks ei pea registreerima, kuid registreerunud kasutaja saab nautida Bauhofi Minu Konto hüvesid. Minu konto on mugav keskkond, mis koondab kokku kõik Bauhofi kauplustes tehtud toimingud. Siit näeb varasemaid oste nii jae- kui e-kaupluses kui ka oma boonuspunktide saldot. Samuti kuvatame sisselogitud keskkonnas eelnevalt valitud eelistuste põhjal Aiaparadiisi ja Meistriklubi blogide värskeimaid nõuandeid, artikleid ning tootesoovitusi.

K: Kas Bauhofi e-poes saab kasutada boonuspunkte?

V: Hetkel ei saa boonuspunkte e-poe ostude tegemisel kasutada. Boonuspunktide tingimustega saab tutvuda siin.

K: Kas e-poes saab järelmaksule osamaksu?

V: E-poes tehtud ostu eest saab maksta osamaksetena. Osamaksed tasutakse iga kuu 12. kuupäeval. Lähemalt saab järelmaksuga tutvuda siit.

K: Valisin tarneviisiks kauplusest kätte saamise, miks pean ootama ja ei saa kaupa kohe samast kauplusest?

V: Kauplusest kättesaamisel tooted väljastatakse e-poe kesklaost. Seetõttu võtab nende kauplusesse kohale jõudmine aega.

K: Kas transport tasuta üle Eesti k.a. saared?

V: Tasuta transport kehtib ka saartele.

K: Kas Bauhofi e-poes saab maksta kinkekaardiga?

V: Bauhofi kinkekaardiga e-poes hetkel veel tasuda ei saa. Bauhofi kinkekaarte saab kasutada ainult kauplustes tellimuste eest tasumisel (v.a krediiditingmustel ehk makseajaga ostude eest). Tingimustega saab tutvuda lähemalt siit.

K: Millal saab raha tagasi kui toode on tagastatud?

V: Bauhof tagastab raha 30 tööpäeva jooksul, kui kaup on jõudnud e-poe lattu.

K: Kuidas käituda, kui toode ei sobi?

V: Toote saab tagastada 14-päeva jooksul, kui seda ei ole kasutatud või kahjustatud ning on originaalpakendis. Tutvu tagastustingimustega siit.

K: Kas teine isik saab e-poe kaupa kätte?

V: Kaup väljastatakse ainult kauba tellinud isikule (juhul kui tellija ei teavita meid e-posti või tellimuse lisainfo teel teisiti) ja isikut tõendava dokumendi alusel.

K: Miks kodulehel ei ole kaupluste numbreid?

V: Bauhofi klienditeeninduse infotelefon 606 1444, aitab kõikides Bauhofi puudutavates küsimustes.

K: Kus asuvad Bauhofi kauplused ja mis on lahtiolekuajad?

V: Bauhofi kaupluste asukohad leiad siit

K: Milliseid teenuseid Bauhof pakub?

V: Bauhof pakub erinevaid teenuseid: remont ja paigaldus, kauba transport, haagise rent, mõõtu lõikamine, värvide toonimine, kinkekaardid ja Drive-IN. Lähemalt saab tutvuda siit.

K: Mis hetkest hakkab kehtima 5-aastane garantii?

V: Garantii hakkab kehtima alates seadme ostjale üleandmisest ning kehtib ainult nende puuduste puhul, mille põhjuseks on tootjapoolsed materjali- ja valmistusvead.

K: Kust on võimalik osta Bauhofi kinkekaarte?

V: Kinkekaarte saab soetada kõikidest Bauhofi kauplustest. Lisaks saab tutvuda kinkekaartide tingimustega siit.

K: Kuidas leida e-poes tootehinda kaupluses?

V: Tootehind kaupluses on nähtav tootekaardi alumises menüüs "Saadavus kauplustes" teema all.( NB! Hind kehtib Meistriklubi kaarti kasutades )

K: Kuidas tellida remondi teenust? Kui pikad järjekorrad on?

V: Remondi teenused leiad "Teenused" teema alt.

Remondi teenuse tellimine on lihtne, võta meiega ühendust läbi kontaktlehe vormi aadressil: http://remondileht.bauhof.ee/kontakt/ või helista meile 6061444.

Tööde järjekorrad olenevad täielikult sellest mida tellida soovite. Kui on soov paigaldusteenuse järgi ning soovitakse paigaldada näiteks segistit, siis tuleme kohapeale hiljemalt 3 tööpäeva jooksul ja paigaldame toote. Kui soovitakse suurem remonti ette võtta, siis tuleme kohapeale hiljemalt 1 nädala jooksul ning teeme teile hinnapakkumise. Töödega saame reeglina alustada 1-3 nädalat peale pakkumise esitamist. Suvisel perioodil võib tööde alustamine lükkuda ka 4 nädala kaugusele.

K: Kui e-poest ostetud toode on katki, kuhu pöörduda?

V: E-poest ostetud toote korral palun pöörduge Bauhofi e-poe klienditeenindaja poole tel.6061444, e-post: epood@bauhof.ee.